Doprava zdarma při objednávce nad 1500 KčVrácení zboží do 14 dnůRADY A BLOG PRO SPORTOVCE

Způsoby dopravy

NEZÁVAZNÁ REZERVACE ZBOŽÍ

Pokud si nejste jistí správným výběrem, zboží si můžete v prodejnách INTERSPORT nezávazně zarezervovat na 24h a až na místě se rozhodnout, zda si zboží zakoupíte. Dostupnost produktů v našich prodejnách zjistíte kliknutím na tlačítko „REZERVOVAT NA PRODEJNĚ“ na stránce s detailem vybraného produktu.

OSOBNÍ ODBĚR V PRODEJNÁCH

Zboží z našeho eshopu si můžete ZDARMA vyzvednout v kterékoli prodejně INTERSPORT. Při volbě způsobu dopravy po zvolení Osobního odběru si vyberte v seznamu prodejen, v které prodejně INTERSPORT chcete vaše sportovní zboží vyzvednout. Kompletní seznam prodejen naleznete zde.

PPL DORUČENÍ NA ADRESU

Zboží si můžete nechat pohodlně doručit až k vám domů. Zásilková společnost PPL obvykle doručuje balíky do 24h od předání zásilky. Zboží zasíláme pouze na území České republiky.

Společnost PPL je hodnocená adresáty jako nejdůvěryhodnější balíkový doručovatel (a to 4 rokem po sobě) a zároveň ze soukromých společností má na trhu největší podíl balíkových služeb.

Cena dopravy:

  • Při nákupu nad 1 500 Kč: ZDARMA

  • Při nákupu do 1 500 Kč: 85 Kč

Doručení zboží:

Po předání zásilky do rukou PPL obdržíte ze strany PPL informativní e-mail. V den doručení bude na vámi uvedené telefonní číslo prostřednictvím SMS zaslána informace s orientačním časem doručení v rozmezí dvou hodin (např. 13-15:00). Doručení zásilek probíhá standardně v pracovních dnech od 8:00 do 18:00.

Platba platební kartou:

Při převzetí zásilky se můžete rozhodnout, zda doběrečné zaplatíte hotově nebo platební kartou. Všichni řidiči jsou vybaveni mobilním platebním terminálem a tiskárnou. O způsobu zaplacení se svobodně rozhodnete až v momentě převzetí zásilky.

Sledování zásilky:

Aktuální stav a detailní informace o zásilce (včetně výše dobírky, možnosti platby kartou, apod.) můžete sledovat na webových stránkách http://www.ppl.cz nebo prostřednictvím naší mobilní aplikace či mobilního webu http://m.ppl.cz ve svém telefonu.

Převzetí a reklamace:

Při převzetí zkontrolujte neporušenost obalu. Převzetím zásilky stvrzujete, že jste zásilku převzali bez zjevných závad. Pokud je obal poškozený, sdělte to přímo řidiči. Pokud zjistíte, že obsah zásilky je poškozený až po jejím převzetí a rozbalení, informujte přepravce do 3 pracovních dnů. Doporučujeme pořídit fotodokumentaci stavu zásilky bezprostředně po rozbalení.

PPL DORUČENÍ NA VÝDEJNÍ MÍSTO

Zboží si také můžete nechat doručit na vámi zvolené výdejní místo PPL. Seznam výdejních míst se zobrazí po výběru této možnosti v nákupním košíku, nebo si je můžete prohlédnout na webových stránkách dopravce zde: Výdejní místa PPL.

Na vyzvednutí zásilky:

  • V prodejnách/parcel shopech máte až 7 dní

  • V samoobslužných schránkách/parcel boxech až 3 dny

  • V partnerském AlzaBoxu až 48 hodin

Zboží zasíláme pouze v rámci České republiky.

Náklady na přepravu:

  • Při nákupu nad 1 500,- Kč: ZDARMA

  • Při nákupu do 1 500,- Kč: 55,- Kč

Sledování objednávky a doručení:

Po zpracování zásilky obdržíte potvrzovací e-mail, ve kterém najdete odkaz pro sledování objednávky. Zboží obvykle odesíláme do 2-5 pracovních dnů od objednání. Jakmile kurýr doručí zásilku do Parcel Shopu, příjemce je okamžitě informován o uložení zásilky prostřednictvím SMS, spolu s kódem pro vyzvednutí.

Vyzvednutí a reklamace:

Po obdržení zásilky zkontrolujte neporušenost obalu. Převzetím zásilky potvrzujete, že jste zásilku obdrželi bez zjevných vad. Pokud je obal poškozen nebo pokud po převzetí a rozbalení zásilky zjistíte, že je její obsah poškozen, oznamte tuto skutečnost do 3 pracovních dnů dopravci. Doporučujeme pořídit fotodokumentaci stavu zásilky ihned po rozbalení.


DOPRAVA A VYZVEDNUTÍ KOL A LYŽÍ NA PRODEJNÁCH

VYZVEDNUTÍ CYKLISTICKÝCH KOL

Kola si můžete rezervovat v internetovém obchodě INTERSPORT a vyzvednout ve Vámi zvolené prodejně. Vyzvednutí na prodejně je vždy zdarma, bez ohledu na výši vašeho nákupu. V pořizovací ceně je zahrnut první servis a první garanční prohlídka.

VYZVEDNUTÍ LYŽÍ NA PRODEJNĚ

Abychom vám zaručili maximální zábavu a bezpečnost na lyžích, dodáváme lyže pouze do našich poboček INTERSPORT. Lyže si můžete vyzvednout přímo ve vámi zvolené prodejně INTERSPORT.

Doprava na prodejnu je pro vás zdarma. Vezměte prosím na vědomí, že lyže musí být osazeny vázáním ještě před tím, než si je odvezete domů. Po zadání objednávky vás bude kontaktovat pracovník INTERSPORTU v místě vyzvednutí, se kterým proberete montáž a datum vyzvednutí.


NENAŠLI JSTE ODPOVĚĎ NA VÁŠ DOTAZ?

Kontaktujte naši zákaznickou podporu:

Tel.: +420 261 221 170

E-mail: [email protected]